Im weak without him

Ya Allah, aku lemah untuk hadapi segala cubaanMU ini. sesungguhnya aku hamba yang lemah.
Ya Allah, tabahkanlah hati ku ini dalam mencapai redhaMU.
Ya Allah, dugaan apakah ini? aku lemah Ya Allah bantulah hambaMU ini.
Ya Allah, ampuni segala dosa-dosaku.
Ya Allah, bimbinglah aku ke jalan yang benar jalan yang KAU redhai.
Ya Allah, aku mohon petunjukMU untuk aku meneruskan hidup yang penuh dengan ujianMU ini.
Ya Allah, jika ini yang KAU inginkan aku redha.
Ya Allah, jika itu adalah keputusannya aku redha.
Ya Allah, aku tidak sanggup untuk menitiskan air mata untuk kali kedua.
Ya Allah, aku amat menyayangi dirinya.
Ya Allah, aku amat memerlukan dirinya.
Ya Allah, jika dia adalah jodohku KAU jagalah dia.
Ya Allah, lindungilah dia walau dimana saja dia berada.
Ya Allah, berikanlah kesihatan yang baik kepadanya.
Ya Allah, tetapkanlah hatinya yang ingin berubah ke jalanMU Ya Allah.
Ya Allah, bimbinglah kami ke jalan yang benar, jalan yang KAU redhai.
Ya Allah, sesungguhnya CINTA HAKIKI adalah milikMU.
Ya Allah, aku menginginkan CINTAMU.
Ya Allah, bukakanlah pintu hatiku dan berikanlah petunjuk kepadaku untuk terus mentaqwakan diri kepadaMU.






MAI ANIZA YANG GORGEOUS :)

No comments:

segala yang termaktub adalah hak milik kekal abadi Mai Aziz